Bowlen in stijl
Over Bowlen in stijl
Bowlen vol gezelligheid door de uitstekende faciliteiten. Een sfeervolle prachtlocatie waar het spel helemaal tot z’n recht komt. Een aantrekkelijke groepsactiviteit. Ervaar zelf ook de charme van bowlen in stijl.
DEAL Posta Race Experience:
DEAL Karaoke Room:
DEAL Fun Curling:
DEAL Lasergame:
deal = geldig in combinatie met bowlen
als je bowlen reserveert, kun je een deal kiezen
Met zes moderne bowlingbanen, unieke bowlingballen en uitgebreide faciliteiten is bowlen bij Posta7 altijd een geslaagd groepsuitje. De combinatie van een modern computersysteem en een stijlvolle omgeving creëren een speciale beleving. Bowlen in stijl!
Strike!
Je kunt de bowlingbanen reserveren met maximaal acht spelers per baan. Elke speler mag in zijn of haar beurt steeds twee keer gooien. Doe je best om alle kegels in één keer omver te werpen (strike!). Vooruit, in twee keer is ook een mooie prestatie (spare). Nog wat bowlingjargon: die kegels noemen we officieel 'pins'.
Bowlen: een leuk en sportief uitstapje
De bowlingbanen van Posta7 laten je bowlen beleven zoals het hoort: een leuk en sportief uitstapje voor jong en oud. Dit doen we door veel aandacht te besteden aan de bowlingbanen en de omgeving, resulterend in een prettig decor waarin iedereen optimaal kan ontspannen en presteren. Strike, again!
Prettig decor waarin iedereen optimaal kan ontspannen
Uitstraling en gezelligheid
Aandacht voor detail en afwerking: onze bowlinglocatie heeft een eigen identiteit en onderscheidt zich door het authentieke sfeerbeeld. De industriële setting met hout en staal roept een retro-vibe op, de vintage look van het interieur versterkt dat. Uitstraling en gezelligheid: hier komt bowlen tot z'n recht.
Turkey!
Misschien heb je veel ervaring, ben je een natuurtalent of heb je gewoon heel veel geluk. Streef in dat geval naar een Turkey! Lang geleden kon je bij bowlen nog voedselprijzen winnen. In Amerika (waar anders...) bedachten ze dat het rond Thanksgiving gepast zou zijn om een kalkoen aan te bieden bij drie strikes op een rij. Wanneer dat lukte, riep het hele team 'Turkey!'. Zo wisten de eigenaren van het bowlingcentrum dat het raak was en dat iemand een kalkoen had gewonnen. Tegenwoordig win je de eer en het recht om heel erg te mogen opscheppen over je ongekende prestatie.
Uitjes en arrangementen
Uitjeslocatie Posta7 staat voor goed eten en aantrekkelijke activiteiten. Dit levert verleidelijke combinaties op. Voor groepen vanaf 20 personen barbecueën, of bowling in combinatie met een warm en koud buffet en voor de groepen vanaf 2 personen is Ovensteen 'shared dining' een smakelijke aanrader. Genieten! Een uitje met geluksmomentjes.
Voor en na het bowlen
Voor en na het bowlen adviseren we om arcade games te doen. Voeg de PostArcade toe aan je programma voor een leuke dag vol variatie. Perfect!
Voordelen van deze activiteit
- Leuk en sportief uitstapje
- Zes moderne bowlingbanen
- Stijlvolle omgeving, speciale beleving
Recensies voor Bowlen in stijl
5 / 5We zochten voor onze familie een leuke binnen activiteit en kwamen hier terecht. Ik vond het heel prettig dat je verschillende activiteiten kan combineren. Het is heel overzichtelijk met de tijdsloten. We zijn begonnen met Flash Floor, hier...
Wederom een super geslaagde avond met de jeugd gehad heerlijk gebowld, en de hapjes waren zo altijd top!!! Zeer vriendelijk personeel en volop gastvrijheid. Het was een avond vol sfeer en beleving
We hebben genoten van het heerlijke maaltijd en nadien gezellig gebowld, complimenten aan de kok en het bediende personeel, en voor iedereen die dit leest zeker een aanrader
Ons uitje met 35 jongeren was echt top. Bowlen en arcade games hebben we gedaan. We hebben allemaal erg genoten en het is zeker voor herhaling vatbaar. service wat top
Leuk uitje gehad met curling en bowlen. Tussendoor lekkere hapjes.
We hebben 2 uur gebowld met een groep van 24 mensen. Alles was uitstekend geregeld en attente en vriendelijke bediening. De hapjes na het bowlen vielen goed in de smaak. Een aanrader!
Prachtig
Met onze vriendengroep wezen bowlen, 4 banen naast elkaar. Top locatie en snelle bediening!
voor het eerst bij de postwagen. na een goede ontvangst en uitleg, zijn we begonnen met bowlen na een uur door na onze volgende activiteit. na een super leuke middag en genoten met ons gezin wouden de kinderen wel blijven spelen. dus een ec...
Heerlijk gebowld en lekker vertoefd in de gamehal. Geslaagd
Wij zijn hier wezen bowlen en hebben glow in the dark midgetgolf gedaan. Erg ruim opgezet allemaal. Vriendelijk personeel. Ondanks dat er best wat mensen waren voelt het niet als druk. En enorme keuze aan activiteiten voor van allerlei gele...
Bowlen was erg leuk; er kwam iemand een paar minuutjes later, maar de tijd ging pas in toen we compleet waren. Het was fijn dat daar flexibel mee om werd gegaan. Ondanks dat het een enorme hal is, merk je qua geluid ook niet dat er best vee...
We waren op zoek naar een locatie ok te bowlen. Was wat uit de richting z'n 40 min rijden maar we hebben er een dagje uit van gemaakt eerst glow in the dark midgetgolf daarna lunchbuffet en vervolgens hadden we een uur bowlen. Erg leuk qua...
Zoals altijd goed voor mekaar, gezellig met het gezin gebowld. We komen wat eerder want er is genoeg te doen voor de kinderen en een leuke sfeer & lekker drankje voor ons.
We hebben genoten van het bowlen en midgetgolfen!
Uitje met KLUP en wederom geslaagd. Bowlen, curling en steengrillen als afsluiting. Complimenten voor het gastvrije en humoristische personeel wat veel plezier uitstraalt. Wij komen zeker weer.
Wij hebben een erg leuke tijd gehad tijdens het bowlen en midget golven. Hierna konden we ook nog een lekker drankje doen en darten. Top plek zeker voor herhaling vatbaar!
Zeer tevreden alles goed verzorgd. Leuk gebolw.gasten waren verrast. Gr Ruurd
Gezellig met ons gezin bowlen en lekker eten in de postwagen
Wij hebben 2 bowlingbanen gehuurd en waren onder de indruk van de moderne en verzorgde locatie. Bowlen kan, in onze beleving, soms wat verouderd zijn maar dat is hier absoluut niet het geval. Het was nu erg rustig op zaterdagochtend en dat...
Het was een geweldige avond gisteren. Met evenementenhulpverleners gegeten in de Wissel en daarna gebowled en minigolf glow in the dark gedaan. Als dank voor hun inzet op diverse evenementen. Het buffet met dessert was top. Leuke, vlotte be...
Geweldig leuke accommodatie voor feesten en partijen. Voor ons bedrijfsuitje bowlen en eten zijn wij goed verzorgd en geholpen! Ook de communicatie en organisatie vooraf was echt top! Aanrader
Wij waren met een grote vriendengroep, gezellig bowlen en eten. We hebben een hele gezellige avond gehad, super personeel! Wij komen zeker terug om de andere activiteiten te doen.
Afgelopen woensdag met ons bedrijf een kerstborrel gehad bij de postwagen. We hebben gebowld en ik hou van holland gespeeld waarna we heerlijk hebben gegeten van de shared dining op een ovensteen. Het was een gezellige dag, en alles was goe...
Wij hebben met ons team erg gezellig gehad met Bowlen , en daarna heerlijk gegeten ons menu was ovensteen. Met dank voor de goede zorgen.
We hebben ons 50-jarig huwelijksfeest gevierd bij de Postwagen/Posta. Eerst een uurtje bowlen, daarna borrelen en eten met de kinderen en kleinkinderen. Alles was uitstekend geregeld, vriendelijk personeel, zowel in de aanloop naar ons fees...
Gisteren een leuke dag gehad met familie, bowlen en lasergame. De locatie is top! Medewerkers zijn echt heel vriendelijk. Kortom een aanrader!
Het was gezellig in een fijne omgeving We hebben gebowld en daar gegeten! Het was goed en voor herhaling vatbaar!!!
Afgelopen vrijdag een 'vader-dochtersdag' gehad met mijn beide dochters en als onderdeel daarvan een deel doorgemaakt bij Posta7 met bowlen en golf in the dark. Wederom een geweldige, plezierige middag gehad. Het aanbod van Posta7 is fantas...
zeer geslaagde avond gehad eerst gebowld daarna gegeten met ons team de brink
Gisteren hebben we ons personeelsuitje bij jullie gevierd. Top middag / avond gehad. we kunnen niet anders zeggen dan dat jullie het allemaal goed voor elkaar hebben met vriendelijke en kundige medewerkers. De toiletpottenrace was competati...
Samen met de (klein)kinderen eerst geluncht en aansluitend bowlen op de prachtige nieuwe banen. Alles uitstekend en keurig geregeld !
Vriendelijk en attent personeel, snelle bediening, mooie bowlingbanen. Prima sfeer en mooi aangekleed in deze feestmaand (december).
Wij hebben een prachtige middag/ avond gehad met bowlen en Buffet. De bowling-banen zijn modern en mooi ruim. Je kunt zelfs bowlen met een kind van 2 jaar. De catering is goed. Het buffet warm/koud en het dessertbuffet was, net als vorig ja...
Check in ging vlot. We konden zo de banen op. Tijdens het bowlen kwam er regelmatig iemand langs om nog even te checken of we wat te drinken wilden. Goede middag gehad.
Wij hebben een super verzorgde avond gehad met familie en vrienden. Het personeel was gastvrij, behulpzaam, dacht goed mee en was erg vriendelijk. En de nieuwe bowlingbanen en de luxe BBQ waren geweldig.
Superleuk afdelingsuitje in de PostA7. Drift battle, bowlen en een prima verzorgd 3-gangen diner na afloop.
Super leuke middag gehad met onze kids! Vriendelijk personeel, mooie bowling baan en glow in the dark midget golf! Gaan zeker nog eens
Heerlijk middagje uit geweest met het gezin. Bowlen en jail challenge gedaan. Heerlijke tijd gehad en wij hebben ons zeer goed vermaakt.
Zondag 19 oktober een gezellige middag gehad met kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen we hebben bowlen en steengrillen gedaan was allemaal prima verzorgt en heerlijk gegeten, vriendelijke personeel voor herhaling vatbaar
Wat hebben we een lol gehad , eerst bowlen, toen samen aan de tafel gewoon wat drinken , en even sjoelen, toen de fun curling, dat was ook lachen, daarna heerlijk gegeten , echt een aanrader als familie uitje ☺️
Afgelopen zaterdag en vandaag, dinsdag hebben wij mijn verjaardag gevierd in de Postwagen. Zaterdag met onze kinderen en kleinkinderen. We hebben de Jail Challenge gedaan en gebowled. De begeleiding van de diverse onderdelen was prima gereg...
Fantastisch avondje bowlen gehad. goedebediening en leuke sfeer.
Zeer goed verzorgde middag door de aanwezige gastheer in Little House. Koffie-Bowlen-Buffet prima! Iedereen was zeer tevreden! Dank!
We hebben een zeer gezellige middag met bowlen in Posta7 gehad en aansluitend een buffet in de sfeervolle zaal Dorpsgezicht, het eten was heerlijk en ruim voldoende. Alle personeelsleden waren zeer vriendelijk. De Postwagen is een echte aan...
we hebben een erg gezellige middag gehad met lasergamen en bowlen! leuk en vriendelijk personeel
Ontzettend leuk met een grote groep gebowld, daarna heerlijk gegeten. Super goede organisatie. Fijne 70-ste verjaardag van onze -schoon-moeder gehad!
Enorm genoten van het bowlen en de sharing diner. Ik zou niet weten wat er beter moet. Bediening ook top.
Met de familie bowlen. Aanleiding: oma werd 87! Allemaal gebowld , van 1 jaar oud tot 88 jaar oud. Hoe leuk is dat. En bij de Postwagen is het heel gezellig, vriendelijke bediening, goeie sfeer. We komen zeker nog eens weer!
Wat is het altijd een feestje om bij jullie iets leuks te doen, deze keer was het Glow in the dark midgetgolf. Maar ook bowlen is super leuk, altijd goed verzorgd en vriendelijk personeel.
We hadden een activiteit gewonnen met eer deelactie we mochten de vloer doen. Wat een fantastisch spel de kids en wij hebben genoten van de verschillende spellen op de vloer. Daarna hebben we er een potje bowlen aan vast geplakt ook dit was...
Gezellige medewerkers. Toplocatie en fijn gebowld
Tof plekje met een mega leuk aanbod, een gezellige sfeer en ontzettend gastvrij personeel! Woensdag met 3 kids en 2 volwassenen F1, bowling en lasergame gedaan!!! Echt superleuk!"
We hebben lekker gegeten en gezellig gebowld. Voor herhaling vatbaar
Gebowld met de familie, de ovensteen een groot succes, we hebben enorm genoten.
Mijn verjaardag gevierd met bowlen en een hapje en drankje. Leuke middag gehad, was goed geregeld
Wat hebben we een heerlijke goed verzorgde middag 11-5 bij jullie gehad. Een fijn ontvangst en door het mooie weer konden we zelfs buiten van de Bourgondische lunch genieten, er was keuze genoeg, heerlijk vers. Daarna hebben we nog een uur...
We vierden 10 mei jl. een verjaardag met de familie. We hebben allemaal genoten.De bediening door Chris was top. De locatie in het Little house was ook top. De aktiviteiten zoals minigolf , bowling en de flash floor vond iederen geweldig. D...
Fantastische avond gehad. Heerlijk gegeten en bij posta 7 lekker gebowld, airhockey en lekker nagemeten toen het restaurant gesloten was.
Gezellige avond gehad met famille. Eerst een uurtje gebowld en daarna gegeten. Prima combi
Was heel erg goed geregeld. Erg gezellig Goede leuke bediening. Richard bedankt
Personeel top. Geweldige ervaring met alles, komen volgend jaar zeker terug Wij als club hebben een hilarische avond gehad met de wc potten race en de twee uurtjes bowlen
Bowlen was super! Mooie baan, goed personeel.
Super leuke middag gehad voor het feestje van onze zoon... de kids hebben zich uitermate prima vermaakt. Bowlen lasergame als afsluiten nog een potje airhockey geweldig
Heerlijk gegeten met ons gezin,daarna samen bowlen. Eten en bediening was super. Ook bij het bowlen. Vriendelijk personeel. En vlotte bediening. Weer een mooie herinnering
Super! Met een kinderfeestje gebowld. Zeer vriendelijk personeel, kwamen ook regelmatig langs de baan checken of alles naar wens was
Zeer tevreden. De kinderen en wij hebben echt genoten van de bowling, lasergame en midgetgolf. De medewerkers zijn allemaal vriendelijk. Bij de lasergame hadden we een enthousiaste medewerker, heel leuk.
Gisteravond een verjaardag gevierd. Eerst eten, wij hadden de oven steen. Het eten was heerlijk en er was genoeg voor iedereen.Het personeel zeer vriendelijk. aansluitend hebben we 2 uur gebowld, was super gezellig. Zeker voor herhaling vat...
Wij zijn gisteren wezen bowlen met 5 personenen 2h lang. Het ademt gewoon gezelligheid bij jullie. Een top avond met geweldig personeel. Dank.
Het was heel goed geregeld en wij hebben erg genoten van het Bourgondisch buffet, bowlen en de jailchallenge. Tussendoor konden de kleinkinderen hun prima vermaken met snuffelen, flipperkasten en andere spelletjes. Prachtige locatie en aanr...
Onwijs leuke kinderverjaardag gehad. 14 kinderen hebben het erg naar hun zin gehad met bowlen, laser-gamen en patat eten.
Super accommodatie, we hebben met 26 personen gebarbecued en gebowld,super geregeld !!!!! Goed en genoeg vlees en sfeer volle omgeving. Komen zeker terug
Leuk Kinderfeestje gehad. De kids hebben erg genoten. Persoonlijk vond ik de tarieven veel te hoog als je kijkt naar andere kinderfeestjes ( waar vaak patat en drinken bij in zit) hier hadden we voor 21 euro pp alleen 90 min het spel. Ook w...
We hebben met Sociëteit Infra Noord 7 januari onze nieuwjaarsbijeenkomst wederom bij De Postwagen gehouden; het was weer erg goed geregeld. Het bowlen en het curling liep gesmeerd (er waren wat meer leden dan vooraf gemeld), dit werd door h...
We hebben voor de 2e keer hier een kinderfeestje georganiseerd, de eerste keer voor onze dochter, deze keer voor onze oudste zoon van 7. De reservering ging zeer gemakkelijk en vriendelijk en het hele proces, tot aan de betaling en einde va...
Gezellig met de familie 2 uurtjes gebowld en genoten van de sfeer en fijne hapjes Iedereen was tevreden over bediening en gastvrijheid. Een echte aanrader graag tot een volgende keer, super!!!
Wij wren hier als familie broers en zusters als eerste de ontvangst was geweldig de uitleg en de bediening waren uitstekend het bowlen was voor ons heel plezierig de sfeer en entourage waren dikke plus zeker voor herhaling vatbaar.
We hebben genoten van deze dag. Hightea was heerlijk en heel veel, een aanrader! Daarna gebowld, wat met 15 man echt super gezellig was. Ook het eten daarna was heel lekker en goed verzorgd. Kortom een heel geslaagde dag voor ons 50 jarig h...
goed verzorgt bowlen goed alleen geen spray voor de schoenen niet zo fris
We hebben super leuke gezellige avond gehad we hebben een uur gebowld en gegeten, het eten was uitstekend … aanrader.. bowlen zouden we andere keer 2 uur doen zo leuk was het . Van ons een dikke 10 …
Afgelopen week zijn we met ons team van Trebbe Noordoost bij de Postwagen Tolbert geweest voor een teamuitje (10 oktober). Wat een geweldige ervaring! De locatie is prachtig, netjes en schoon, en het personeel was super vriendelijk en be...
Gisteren geweest voor viering verjaardag 80 jaar. Van te voren alles geregeld, ontvangst met gebak, bowlen en heerlijk gegeten en dit was in de puntjes goed geregeld. Super aardig en fijn personeel. Ga zo door. Zeker voor herhaling met...
We hebben afdelingsuitje gehad met eten vooraf en daarna bowlen. Het eten was goed verzorgd en het personeel was vriendelijk. Dit was ook bij het bowlen zo. We hebben een hele gezellige avond gehad. Het is zeker voor herhaling vatbaar
we hebben genoten gister middag personeel was goed zeer tevreden hapjes en dranken tijdens bowlen op tijd gebracht zeker voor herhaling vatbaar
Heerlijk gebowld met een hapje en een drankje met gezin. Was weer erg gezellig
We waren met 11 personen te bowlen en hebben enorm genoten. Bediening was ook top.
We hebben de jailchallenge gedaan met het gezin. Dit was heel erg leuk. We zijn voor anderhalf uur gegaan en daarbij konden we alle spellen doen en enkele nog een keer. Hierna hebben we wat gedronken en vonden we het nog geen tijd om naar h...
Zijn wezen bowlen ,en midgetgolf glow in de dark ,wat een prachtig bedrijf ,zeer vriendelijk personeel ,vooral zo doorgaan top .
We zijn met een groep van 28 personen (17 volwassenen en 11 kinderen) bij jullie geweest. We zijn aan het bowlen geweest en hebben midget golf gespeeld. Daarna hebben we nog heerlijk met elkaar gegeten (ovensteen) ook dit was prima geregeld...
Na de ontvangst met koffie hebben we een uur gebowld. Alles was goed en op tijd geregeld en we werden vriendelijk ontvangen. Wat zullen we de volgende keer gaan doen???
Gisteren met al mijn collega’s van Aviko Rixona (Warffum ) Hebben we allemaal genoten . Zowel het eten en de attracties was goed geregeld . Als voorzitter van de PV heb ik die avond alleen maar positieve reactie’s gehoord . Zeker voor h...
Een jubileum gevierd met lasergamen, eten en bowlen. Alles goed geregeld en iedereen heeft genoten!
Heerlijk gegeten en gebowld. Aandacht en service prima.
Met mijn familie, kinderen, kleinkinderen en een paar goede kennissen eerst geluncht en daarna met elkaar wezen bowlen. Alles was tot in de puntjes verzorgd mede dank zei onze vriendelijke gastvrouw. Komen we terug: zeer zeker.
Mijn 80ste verjaardag hier gevierd met familie. Eerst bowlen en daarna gezellig samen genieten van de Bulgaarse ovenschotel. Groot en klein heeft ervan genoten! Alles was tip top georganiseerd. bediening was snel en goed. Vriendelijk person...
Gisteren spontaan besloten een binnenactiviteit op te zoeken, om met mijn ouders een dagje uit te hebben op een regenachtige dag. We kwamen uit bij Posta7, De Postwagen. een uurtje glow in the dark midgetgolf, en daarna nog een uur bowlen m...
Was goed geregeld de bowlingbaan en er eten was prima geregeld. Ja het was super.
Voor mijn vaders verjaardag een zaal gehuurd en wezen bowlen. Eten en drankjes waren goed verzorgd en het eten smaakte heerlijk. Iedereen heeft genoten van de geweldige dag. Zeker een aanrader om een feest hier te geven.
Wij vierden een 50-jarige verjaardag. Ontvangst met koffie en lekkers met bowlen en jailchallenge, hapje drankje en lekker bulgaars ovensteen als afsluiter. Zijn tevreden en voldaan naar huis gegaan. Zeker een aanrader voor een feestje.
Midgetgolf in the dark was voor zowel de kinderen als volwassenen een succes,. Dit gold ook voor het bowlen. Ook de kaas, worst en bitterballen waren een succes. Dus conclusie voor herhaling vatbaar.
Vorige week met familie en vrienden gebowld en uit eten geweest. Alles was prima verzorgd. Omdat we met een grote groep waren zaten we apart in een ruimte.
Onze ervaring was goed met me 3 kids wezen bowlen gisteren avond was super
Gisteren familiefeest bij de Postwagen: eerst wezen bowlen en vervolgens koffie/thee/fris met zoetigheden in de Opkamer. Hier hebben we een pubquiz gehouden en vervolgens heerlijk gegeten (Bulgaarse ovensteen). Bediening was top! Een hele m...
Gisteren met onze dochter wezen bowlen. Was weer erg geslaagd. Super leuk dat je naderhand een drankje kan doen met wat lekkers en dan gratis een bordspel kan spelen.
Gezellige bowlingbaan. Vriendelijke mensen. Het assortiment hapjes voor bij het bowlen mag wat mij betreft iets groter.
We hebben een gezellige bowlingavond gehad. Dat kwam niet alleen door het gezelschap maar zeker ook door de medewerkers van Posta7. De aanvraag verliep soepel, de reminder was keurig, de ontvangst prima, de horeca dik in orde, geen gedram o...
Volgens mij is het eigenlijk niet mogelijk om een slechte ervaring op te doen bij De Postwagen... ;-) Ook bij dit bezoek weer vriendelijk personeel, schone, nette omgeving en gezelligheid en plezier tijdens het bowlen. Door de diverse activ...
Heerlijk gebowld en een drankje gedaan met de familie. Was super. Heel vriendelijk personeel en de accommodatie is natuurlijk geweldig, wij komen zeker weer!
Prima ontvangst! Konden daarna gelijk doorlopen naar de banen en kregen vervolgens uitleg. Top!
Gisteren met een kring van de evangelische gemeente de Levensbron bij jullie geweest. Een zeer gastvrij welkom, alles tot in de puntjes geregeld en een fantastische en gezellige bediening! Een top avond gehad. Bedankt mensen van de postwage...
We hebben gisteren weer gezellig gebowld met kinderen en kleinkinderen, goede bediening en lekkere bitterballen. De kinderen hadden een "randje" en de allerkleinsten konden het "glijbaantje" gebruiken. Helemaal top!
De ontvangst en de verzorging de gehele middag en avond was uitstekend. De hapjes en drankjes waren zeer goed, en de uitleg van de spellen die wij hadden gereserveerd was goed. En het eten was van een zeer goede kwaliteit.
We hebben weer een prachtige avond met de hele familie.We hebben met 20 man gebowld en daarna nog lekker aan een lange tafel gezeten.De kinderen hebben ook nog leuke spelletjes gespeeld.Was weer top
Met het hele gezin 26 mensen bowlen Supergezellig, alles is in de postwagen keurig geregeld. Een aanrader!!
Gister gezellig gebowld wauw we hebben onze ogen uit gekeken. Enorm groot en heel veel spelletjes en activiteiten die je kunt doen onder dak. En de service is goed.
Een ontzettend leuke dag gehad bij de Postwagen. We zijn begonnen met lasergamen, daarna een uurtje bowlen en op het eind lekker genoten van de Bulgaarse Steenoven. Mijn hele familie was ontzettend enthousiast. We komen zeker nog een keer w...
Met onze personeelsvereniging een hele leuke avond met lasergamen, bowlen en race to escape gehad! Veel leuke reacties!
Heerlijk avondje gehad met de hele familie, bowlen en heerlijk eten in een apart zaaltje erna. Fijn geregeld en fijn personeel ook!
Super leuke middag gehad! Glow in the dark midget golf, bowlen en laser game gespeeld. Allen een aanrader. Vriendelijk personeel. We komen zeker terug!
We hebben 3 activiteiten gedaan: curling, glow in The dark golf en bowlen. Alledrie waren erg leuk, maar vooral curling vonden we geweldig! Daarna nog heerlijk gegeten in het restaurant. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Korto...
We hebben ons 55 jarig huwelijk hier met kinderen en kleinkinderen gevierd. Begonnen met een voortreffelijke lunch, om daarna te bowlen en glow in de dark te spelen. Een groot succes, natuurlijk zaten er tussen de activiteiten pauze’s waa...
Verjaardag van mijn moeder, 90 jaar. Hartelijk welkom geheten met fris en gebak,lekker op het terras want het was een zeer warme dag.daarna met de hele club bowlen wat ook veel plezier opleverde, daarna heerlijk gegeten.en met een mooie ijs...
Erg leuk uitje bowlen gehad met cliënten van de zijlen. Ze hebben genoten! En daarnaast ook nog eens super goede service!
Leuk teamuitje gehad met (junior) reporters, cameramensen en ouders! Curling en Bowlen! Iedereen heeft genoten!
2 uurtjes bowlen met onze familie van 10 personen. Mooie baan, vriendelijk personeel die snel bediende.
Heerlijk met 4 volwassenen en twee tieners aan het bowlen geweest. Alles was perfect geregeld !
Wij hebben op zaterdag 29 juli 2023 onze jaarlijkse familiedag gevierd door een uur lang 22 personen op 4 banen te Bowlen en daarna aansluitend genoten van een uitgebreid buffet in een van de zaaltjes. Het is door de hele familie zeer posit...
Een heerlijk middag / avond gehad gezellig gebowld en na die tijd heerlijk gegeten ! En super vriendelijk personeel !
We waren dit jaar 30 jaar getrouwd en hebben dit gevierd met de kinderen bij jullie met bowlen en heerlijk gegeten. Veel plezier en lekker eten gehad.
Met de familie gegeten, Hongaarse steen, was compleet nieuw voor ons. Maar wij hebben heerlijk gegeten! Daarna met elkaar naar de Plaza Posta voor een borrel, spelletje en bowlen. Wij hebben een hele gezellige avond gehad. Bedankt Postwage...
Mooie stijlvolle locatie. Verrassend aanbod. Personeel was aardig. Goed verzorgd. Het was een gezellige avond.
Het was super gezellig bolwen en lekker eten jullie waren gast vrij en vriendekijk voor herhaling vast baar
Gister een gezellig dagje genoten van de glow in the dark midgetgolf, bowlen en de jailchallenge...zeer goed vermaakt en erg vriendelijk personeel echt een aanrader!
Gisteren met jo13-1 van vv roden wezen bowlen! De jongens vonden het geweldig!
Eerst gebowld en toen Bourgondische gegeten lekker en veel
Met 9 spelers van ons korfbalteam zijn we wezen bowlen en lasergamen. Het fanatisme kwam vooral naar boven tijdens het lasergamen. Wat een gaaf spel! Zeker voor herhaling vatbaar!
De tweede x dat wij een familiedag op dit prachtige complex hebben geregeld. Wat een prachtige familiedag hebben wij bij jullie gehad. We zijn eerst langs geweest om te kijken en hebben samen een mooie middag/avond in elkaar gezet. Alles...
Een jaar geleden trouwden we op deze locatie, dat was geweldig en zelfs onze gasten hebben nog lang gesproken over hoe fijn het personeel was en hoe goed de sfeer bij de locatie. We kregen een kadobon voor een diner voor 2. Een jaar later v...
Super leuk gebowld. Heerlijk gegeten, super karaoke en geen nee te koop. Prachtige dag gehad.
Een zeer geslaagde middag gehad samen met familie Na een uurtje bowlen hebben we heerlijk gegeten Ontzettend fijne medewerkers op ieders gebied, bij het bowling centrum tot en met de bediening. Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar
We hebben een verjaardag gevierd met onze familie. Het was een fantastische middag in Plaza Posta en het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar. Eerst op het terras met koffie en gebak, toen een uurtje gebowld en tenslotte heerlijk gegete...
Heel tevreden. Na een uurtje bowlen heerlijk gegeten. Gezellige ambiance en vlotte bediening.
Wat een ontzettend leuke avond. Heerlijk borrelen, hapjes, bowlen. Super fijne sfeer en zo gemoedelijk allemaal. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gezellig gebowld. Sommige ballen waren helaas beschadigd waardoor de keuze beperkt was. De sfeer was goed en de bitterballen perfect!
Wij hebben het samen hartstikke leuk gehad met bowlen.Het was er ook heel gezellig. We komen zeker weer terug.
Mooie speelruimte, veel keuze voor activiteiten. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar. Mn kinderen, vriendjes en ik heb en genoten van Glow in the dark, lasergamen en bowlen! Volgende x weer iets nieuws kiezen ;)
Samen met ons gezin een gezellige dag gehad. We hebben gekozen voor bowlen en minigolf. Daarna borrelhapjes van de borrelkaart en voor onze oudste dochter werd er een glutenvrije hapje geregeld. We gaan zeker nog een keer!
Gezellig met mijn dochter wezen bowlen. Ontzettend leuk en de tijd vloog vloog weer voorbij
Gisteren samen met beide kinderen, wezen bowlen en glow in the dark midgetgolf, super leuk! We hebben genoten! We komen zeker weer een keer terug. Personeel super vriendelijk en behulpzaam! Kortom een top middag gehad!
Mooie zaak en heerlijk gebowld, En de vega bitterballen waren heerlijk En zeer vriendelijk personeel. Parkeren ook perfect
We hadden een vrijgezellenfeest en alles was super geregeld. Vriendelijk personeel, zeer goed eten. Top dag gehad.
Gister met z’n 5-en aan het lasergamen/midgetgolfen en bowlen geweest. Vriendelijk personeel, erg toffe inrichting in alle ruimtes. Voor ons de 1e keer dat we hier zijn geweest, maar dankzij het enthousiasme van ons allemaal zal het niet bi...
Gister met z’n 5-en aan het lasergamen/midgetgolfen en bowlen geweest. Vriendelijk personeel, erg toffe inrichting in alle ruimtes. Voor ons de 1e keer dat we hier zijn geweest, maar dankzij het enthousiasme van ons allemaal zal het niet bi...
Met de familie (16 personen) gezellig genoten van koffie/thee en gebak. Daarna bowling en lasergame, was erg leuk. Als afsluiting een geweldig diner. We hebben heerlijk genoten, het personeel was erg vriendelijk en gastvrij. We komen ze...
Gezellig met vrienden bowlen en eten. Leuke sfeer. Fijn personeel en goed eten. Je kunt kiezen uit veel activiteiten dus voor ieder wat wils
Ziet er allemaal netjes en verzorgd uit.
We werden vriendelijk ontvangen en na een korte uitleg hebben we genoten met ons team van een uurtje bowlen. Daarna de bulgaarse ovensteen geprobeerd. Ook deze was uitstekend. Al met al. de postwagen een leuke ontspannen plek om samen met...
Vierden een verjaardag. Samen bowlen, super gezellig. Vriendelijk personeel en een leuke locatie
Goedemiddag Heb 2april genoten met de kinderen ,bowlen en een drankje. Sfeer heel gemoedelijk en heerlijk gegeten. Leuk voor kerst mam,nou dat zegt genoeg !
Hadden een verjaardag met een paar uurtjes bowlen. Het was gezellig en goed verzorgd. En met vriendelijk personeel. Tot de volgende keer.
Eerst hight tea gedaan was echt fantastisch echt een dikke aanrader! En s avonds nog gebowld met de familie was ook echt super gezellig bedankt voor de fantastisch service
Wij vonden het fantastisch. Vanaf het begin tot het einde. Alles was goed verzorgd het eten was fantastisch. De zaal was super. En de dame die ons terzijde stond vonden wij als familie super. Ook was het bowlen goed verzorg. Dus we he...
Lunchbuffet en aansluitend bowlen, lekkere verse gerechten en broodjes daarna nog goed verzorgd op de bowlingbaan. Jullie hebben het goed voor elkaar, goed verzorgd, vriendelijk en professioneel. Bedankt en tot de volgende keer.
18 maart bowlen gedaan. Was weer goed georganiseerd, dus komen zeker weer terug.
18 maart bowlen gedaan. Was weer goed georganiseerd, dus komen zeker weer terug.
Gezellig gebowld met aansluitend een high tea in een prachtige ambiance en zeer (kind) vriendelijk personeel, de jongste is 2 de oudste 80+, voor herhaling vatbaar wat ons betreft.
Bowlen en daarna een HighTea. Alles goed geregeld, gezellige sfeer en lekkere hapjes!
Met een groep vriendinnen heerlijk gegeten in het farmhouse! Onwijs leuke plek en de ronde tafel met een groep meiden ideaal. Daarna gingen we bowlen en ook dit was erg geslaagd. Erg vriendelijk personeel tijdens de bediening maar ook bij h...
Fijne locatie, heerlijk gegeten ter ere van ons 45 jarig huwelijk, en de bowling baan ook nog even onveilig gemaakt, zeer tevreden en dat komt ook mede door het aardige personeel.
Het was een geslaagde middag met : bowlen,blow in the dark en curling .
Wij zijn wezen midgetgolfen in the Dark met onze 2 kleinzonen van 7 en 10 jaar. En we hebben allemaal genoten. Erg leuk opgezet!
Wij zijn als team naar de Postwagen gegaan voor ons team uitje. Hier hebben wij vooraf heerlijk gegeten en daarna konden we door naar het bowlen. Het is super goed geregeld, er hangt een gezellige sfeer en het personeel is vriendelijk. Zeke...
Geweldige middag gehad met lunch, bowlen en midgetgolfen ter ere van verjaardag partner 60 jaar. Zat thuis nog na te genieten.
Heel goed ! verzorgde middag/avond , eerst bowlen en midgetgolf ,zeer vriendelijk personeel en later heerlijk gegeten , top en nogmaals dank
Met de familie mijn 80e verjaardag gevierd. Ten eerste wil ik het personeel bedanken. Heel vriendelijk en zeer behulpzaam. De hele groep heeft alles heel positief ervaren. Bowlen was gezellig en het buffet was uitstekend verzorgd. Ook de sp...
Gezellig met de familie een uurtje gebowld en daarna heerlijk gegeten in het Farmhouse. Er was een ruime keuze bij het 3-gangenbuffet en de bediening was prima.
In een apart zaaltje met mijn familie mijn verjaardag kunnen vieren, vriendelijke bediening, keurig buffet (niet teveel, niet te weinig en dat wat er is keurig voor elkaar!). Wij houden deze plek aan voor onze toekomstige familiedagen! Klei...
We hebben een heerlijke avond gehad. Eerst bowlen, daarna genieten van een geweldig farmhouse buffet. Voor elk wat wils!
ik moet nog wel met hekjes bowlen maar verder wel leuk!!
We komen regelmatig om even een potje te poolen of bowlen. Daarnaast is er nog veel meer te doen. Gewoon even een drankje halen kan ook. Sfeer en service is top daar. Zeker een aanrader en niet duur.
De sfeer bij het bowlen was super gezellig en het is leuk aangekleed. Ook het personeel was erg aardig.
2u lang met mijn zonen gebowld onder het genot van een lekker pilsje, en heerlijk bruin fruit, echt een aanrader. Wil je je kinderen uitdagen voor een competitie, gewoon even boeken.
Enorm veel plezier gehad! Verl variatie en zeer goede, vriendelijke en attente medewerkers. Wij komen zeker terug!
De sfeer is goed, de uitrusting is prima, het aanbod van de diverse spellen is groot. Het personeel is vriendelijk.
Gezellig wezen bowlen, midgetgolf en dinerbuffet. Prima verzorgd, mooie locatie, ongedwongen sfeer. En erg goed betaalbaar!
Gisteren eerste kerstdag lekker met de kinderen en kleinkinderen wezen bowlen met een drankje erbij. Super gezellig! Vriendelijk personeel en perfecte sfeer. Posta Plaza is een aanrader voor iedereen!! Wij komen volgend jaar zeker weer. Dan...
Gisteravond hebben wij met 100 man ons kerstfeest bij de Postwagen gevierd. We hebben een onwijs fijne avond gehad en alles was top geregeld. Als eerste is het ideaal dat er genoeg parkeergelegenheid is. De zaal was perfect voor de grootte...
Het is dat ik geen 6 sterren kan geven, maar anders... Van de voorbereiding en communicatie tot het feest zelf, alles ging beter als verwacht/gehoopt. Ze zijn professioneel, denken mee, weten wat ze doen en zijn super aardig! Schitterend...
Het is echt super mooi ingericht, het sfeer is knus en we hebben lekker gebowld met zes volwassenen en één pipo (alles is aanwezig voor de kids). Dit was onze tweede bezoek en we hebben er van genoten. Daarbij is het personeel spontaan e...
Een erg leuke en fijne familiedag beleefd met curling en bowlen! Prachtige locatie, fijne bediening en alleszins redelijke prijzen!
Met 8 man gebowld en de curling gedaan wat ondanks dat je niet mag vegen toch leuk is om te doen! Daarna gegeten in het restaurant en dat was oké maar dat had beter gekund. Maar de hele ervaring was dikke prima!
Leuke plek, leuke sfeer met meer dan voldoende activiteiten en een goede bediening tussen en tijdens de games door. Bowlen, Curling etc kan met leuke groottes van groepen.
Super leuke familie-activiteit! Veel plezier met z’n allen gehad tijdens het bowlen. Personeel erg vriendelijk en snelle bediening. Dit gaan we vaker doen.
Alleen maar complementen van 13 personen . De reservering verliep zeer gemoedelijk en correct Het eten en drinken : TOP!!!! Bediening : vriendelijk en snel Het bowlen: hebben we ervaren als een gezellige ( soms onderlinge strijd :) afsl...
Ondanks de drukte vlotte bediening, aardig personeel, heerlijk eten, kortom we hebben allemaal genoten, complimenten! Groeten namens Sterk Westerkwartier
We hebben gisteren de verjaardag van mijn moeder gevierd met z’n veertienen. Super goed geregeld, prachtige bowling banen, lekkere snacks en de lasergame was super! Bediening was op alle locaties heel enthousiast en het diner a la carte was...
Het was allemaal goed geregeld hebben on s kostelijk vermaakt bloemen goed verzorgt dank je
onwijs leuk teamuitje gehad wij hebben genoten van de service en het leuke vriendelijke personeel
Wij hebben een Teamuitje gehad met de collega's van Sociale Zaken gemeente Het Hogeland. Meerdere activiteiten gespeeld en heerlijk gegeten. Alles super goed verzorgd! Vriendelijk personeel en allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Wij ko...
Mooie locatie, en zeer gemotiveerd personeel. We kunnen terugkijken op een fijne middag.
Heerlijk met de kleinkinderen gebowld. Het is genieten voor jong en oud.
we hebben ons prima vermaakt, alles was goed geregeld. bowlen was voor iedereen leuk en we hebben lekker gegeten. bediening uitstekend en erg vriendelijk.
We zijn hier afgelopen vrijdag met het werk geweest. Indoor BBQ en midgetgolf of bowlen. Was super! Goed geregeld, heerlijk gegeten en activiteit was ook erg leuk. Voor herhaling vatbaar.
Kids hebben genoten van het bowlen tijdens het kinderfeestje. Ook erg fijn dat patat en snacks in lopend buffet vorm was. Zo kon iedereen pakken waar hij zin in had en er was meer dan genoeg! Vriendelijk personeel, dus zeker weer tot zie...
Super gezellig en vriendelijke personeel!!
Heerlijk mijn 75e verjaardag gevierd met fam . Eerst bowling en daarna High Tea was top ✅
Wij hebben met onze kinderen en kleinkinderen hier het 40 jarig huwelijk gevierd. De vele spel mogelijkheden en de flexibele opstelling van de medewerkers met daarnaast een heerlijke verzorgde lunch maakte het voor ons een zeer geslaagde d...
Wij vierden gisteren ons 50 jarig huwelijk met al onze naasten. Wij hebben een geweldige middag en avond gehad.Super leuke bediening en geweldig diner.
Geweldig we hebben gebowld mooie zit lekker uit geweest
We zijn gistermiddag bij jullie geweest.eerst thee of Koffie met iets lekkers.toen een uur Bowlen en het waren heerlijke hapjes.toen hebben we nog heerlijk buiten gezeten met elkaar en nog genoten van de lekkere hapjes en wat drinken.het wa...
De avond is goed verlopen. De bediening was uitstekend. Voor herhaling vatbaar.
Wij hebben een feest gehad voor mijn moeder die 80 werd. De hele familie, op maar een paar na, was aanwezig. We begonnen met het bourgondische lunchbuffet. Dit was geweldig! Zo lekker en goed verzorgd. Daarna hadden we voor verschillende s...
Wij hebben met ons 12en een geweldige middag gehad.genoten van het bowlen en voortreffelijke eten chapeau aan het uitstekend en aardig personeel en de geweldige keuken
Mijn ervaring met de kinderen is voor de tweede keer geweldig en kom gauw weer terug. Niets op aan te merken.
We hebben een geweldige middag gehad op 23 juli we hebben gebold daarne heerlijk gegeten. De bediening was top vriendelijk en zeer atent .
Samen met de collega's hebben we een leuk personeelsuitje bij jullie gehad. We hebben veel plezier gehad met de activiteiten, curlen, bowlen en midgetgolf glow in the dark. Het buffet waar we daarna van konden genieten was ook prima. Ruime...
Mails worden snel beantwoord, super klantgericht - respect. We hebben vaker gegeten bij de Postwagen en het was weer goed. Voor de eerste keer ook wezen bowlen, wat een prachtig gebouw, vele mogelijkheden om andere spellen te doen - heel in...
Fantastisch geregeld allemaal! Personeel sympathiek en correct. Heerlijk gegeten ook. Al met al een echte aanrader!
Personeelsfeest gehad. Bowlen, curling en lopend buffet. Alles was top geregeld.
Wij hebben gebowld en daarna nog wat alcoholische versnaperingen genuttigd. Erg gezellig geweest, vriendelijk personeel en zeker voor herhaling vatbaar.
We hebben gebowld en gegeten. Alles was keurig verzorgd, vriendelijk personeel en lekker gegeten
Was weer super geregeld goed eten en leuke activiteiten Komen zeker weer Gr standaard drinkers
We hebben een prachtige teammiddag gehad. Een mooie rit op de vetbike door de omgeving, gezellig gebowld en daarna nog heerlijk gegeten. De organisatie was prima.
Gezellige avond gehad met de buurtvereniging, midgetgolf bowlen en een hapje en drankje.
Wij hebben een schitterende dag gehad met ons team! Escaperoom was ontzettend leuk vervolgens nog even met z'n allen wezen bowlen en het eten was heerlijk! Top! Wij komen zeker nog eens terug.
Geweldig leuke ervaring, ontzettend vriendelijke bediening, na het bowlen ook nog wezen lasergame en na afloop onder het genot van een drankje nog even nagenoten. Een aanrader!!!
Super, mooie aanwinst voor de regio
Wij hebben een fantastische middag en avond gehad met het hele gezelschap. Heel erg tevreden, komen bij een volgende gelegenheid zeker terug.
Geweldig vrijgezellenfeest gehad. De aanstaande bruid heeft ook erg genoten. Alles was keurig geregeld. Bowlen en high tea hebben we gedaan, liep allemaal perfect in elkaar over. Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.
Heel leuk gehad met de bowling. Goed geregeld en leuke banen!
Prachtig teamuitje gehad. Bowlen, buiten wc pot race en veel gelachen. Als afsluiter indoor barbeque. Goed geregeld allemaal bij de postwagen en een lekkere barbeque
We hebben de verjaardag van m’n man gevierd. Wat een toffe dag was het! Leuke spellen gedaan en heerlijk gegeten. Fijne sfeer!
Omdat mijn vrouw 70 jaar werd hebben we met kinderen en kleinkinderen gebowld en daarna in het Farmhoude een doorlopend buffet. Alles leuk en gezellig en heerlijk gegeten.
Prima ervaring, kan niet beter !!
Gisteren 2 uurtjes gebowld was super ze komen regelmatig langs voor iets te drinken je komt niks te kort alles super geregeld komen zeker vaker
We hebben genoten tijdens het feest voor mijn 75ste verjaardag. Het was zeer goed verzorgd.
We hebben een geweldige middag en avond gehad. Communicatie vooraf is erg prettig, er wordt flink met je meegedacht. Er wordt goed rekening gehouden met verschillende diëten. Locatie en eten is uitstekend verzorgd. Zeker een aanrader en we...
Gezellig gebowld met kinderen en kleinkinderen. Lekkere hapjes en drankjes. Erg vriendelijk en gastvrij personeel.
We hebben een geweldige avond gehad. Mooie banen, goede bediening en een gezellige sfeer!
Wij hebben een geweldige middag gehad op de bowling baan. Wat een prachtig mooie locatie.
Gister wezen bowlen met me vader en broer. Was super gezellig. Leuke sfeer. Wij komen er zeker vaker
We hebben de Escaperoom gedaan, geborreld en gebowld. Vanaf het begin tot het eind top! Het personeel is niets te gek en heeft er zichtbaar lol in. Een relaxte, gezellige vibe. Zeker de moeite waard voor een leuk dagje uit
Leuk Teamuitje gehad. Mooie bowlingbanen en een heel lekker buffet aansluitend. Bediening was top. Zeker een aanrader
Uitje met familie, eerst bowlen daarna buffet. Ontvangst uitstekend goed geregeld met de drankjes en fijne bowlingbanen. Daarna buffet met voldoende keuze. Lekker gegeten en gezellig getafeld. Kortom goede keus geweest.
We hebben een heerlijke lunch proeverij met ons 6en gehad en later op de middag gezellig gebowld! Heel vriendelijk personeel!
Wat hebben wij een super middag gehad. Echt een aanrader . Iedereen was dik tevreden
Sfeervolle accommodatie voor de activiteiten. Vergeleken met andere bowlingbanen, wel aan de prijs
Wij zijn hier 6 jaar geleden getrouwd was al super gisteren weer geweest om te bowlen zo wat is er veel veranderd super leuke locatie
Vriendelijk personeel goede bediening midgetgolf en bowlen echt een aanrader super geregeld komen zeker een keer weer
We zijn heel vriendelijk ontvangen, goede uitleg en vriendelijke gastvrije bediening. Nette entourage en prachtige Arena, met heel veel mogelijkheden om een dag te vermaken. Wij komen zeker weer.
Hartelijke ontvangst in de activiteitenarena. Het was zichtbaar dat onze leerlingen van 15-17 jaar dit een heel plezierig uitje vonden. Ontspannen sfeer. Ze konden zelf kiezen wat ze gingen doen qua spel/activiteit (o.a. Bowlen, WCpot-racen...
Gisteren wezen bowlen met onze dochter en de glow in the dark midgetgolf gedaan. Superleuk. Wij komen gauw een keer terug.
Heerlijke avond gehad. Gebowlt en glowgolf gespeelt. Er waren 2 vrijgezellenfeesten maar dit maakte het juist erg gezellig met gezellige muziek en het personeel wat alles goed onder controle had.
Erg leuke ervaring gehad! Aardige baliemedewerker en gezellig gebowld! Zeker een aanrader.
Wij heb gebowld was super geslaagd en hapjes en drankjes waren ook super tot een volgende keer
Samen met onze vier kinderen en opa en oma wezen bowlen en eten. Uitstekend geregeld en leuk en vriendelijk personeel! We komen zeker een keer weer en zeggen het voort!
Samen met jeugdteam VEV’67 gebowld. Prachtige accomodatie en top personeel. Zeer tevreden!
Het was prima voor mekaar. Lekker even aan het Bowlen en daarna borrelen en eten geweest.
Vriendelijk personeel. Het was niet druk op de bowlingbaan, alle ruimte dus. Er kwam regelmatig iemand langs om te vragen of we wat wilden drinken. Pasjes systeem ideaal, aan het einde in 2 keer afrekenen.
Gister gezellig aan het bowlen geweest. We komen zeker terug!
Op de laatste avond voor de gedeeltelijke lockdown hebben we nog heerlijk gegeten bij de Postwagen en daarna een potje gebowld! Na het bowlen hebben we de verjaardagsmuntjes voor luchthockey van de dochter opgemaakt. Al met al weer een geze...
Wij hebben een super dag gehad, eerst midgetgolf en daarna bowlen. Alles top geregeld, schoon en leuk personeel. En zekers een aanrader, je kunt je hier prima een dag vermaken.
Lekkere lunch, fijn personeel en een supermooie activiteitenarena. Wij hebben gebowld, maar komen nog eens terug voor een andere activiteit!
Spontane actie om een personeelsuitje te doen. Ontvangst was gastvrij. Genoeg eten met vlotte bediening. Geen lege glazen is altijd goed en het bowlen was geweldig. Wat een prachtige accommodatie. De banken zaten goed en het was super gezel...
Wij hebben het erg leuk gehad met bowlen.er hangt een gezellige sfeer en er zijn meerdere activiteiten mogelijk
Was een heel gezellige sfeer en service. zijn aan het bowlen geweest en daarna gegeten. Het personeel was ook heel leuk en vriendelijk Komen zeker terug
Bowling was leuk ,in een mooie nieuwe locatie, nadien heerlijk gegeten. Alles werd soepel geregeld, dik voor elkaar.
Vriendelijk, enthousiast personeel. Veel onder 1 dak, erg gezellig! Snelle bediening. Mooie bowlingbaan. Echt een top avond gehad! ????
Gezellig gebowld in een mooie omgeving. Goed ingericht. Daarna gegeten in het restaurant. Heerlijk eten. Bijna teveel. Goede sfeer. Super gezellig
We zijn met 85 brugklassers de arena in gegaan om curling, bowlen en glow midgetgolf te doen. Het personeel is niks te gek en ze maken er een waar feestje van!
Gisteren curling, glow in the dark golf geboekt. Was erg leuk om te doen. Daarna hadden we nog zin om te bowlen en dat kon ook nog. Mooie banen daar en heerlijke grote banken om te zitten. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom hi...
Als afsluiting van de zomervakantie even met het gezin naar de bowlingbaan geweest. Top !!! Vriendelijk personeel, mooie accommodatie, bediening goed en vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Absoluut heerlijke plek om met je vrienden te komen en plezier te hebben, met hele aardige mensen die daar werken. Aanbevolen voor een middagje bowlen of minigolf.
Leuke sfeer, mooie locatie, bij het bowlen kun je op een heerlijke bank zitten. Top! Voor herhaling vatbaar.
Mooie nieuwe activiteitenarena. Ruim opgezet, gezellige sfeer en geschikt personeel. Ideaal voor een gezellige avond bowlen of een andere activiteit!
Een hele leuke avond met de VSK gebowld .Heel vriendelijk personeel. Groet Vriendschapskring Roden eo.
Afgelopen maand na de opening van het activiteitencentrum drie keer bij de postwagen geweest. Goede service en wat een prachtig nieuw gebouw. Zowel bowlen, curling als retrogames kan ik erg aanraden. Leuke activiteiten voor vrienden of fami...
We hebben een superleuk personeelsuitje gehad bij de Postwagen. Prachtige bowlingbanen, gezellig ruimte en tot slot heerlijke diner! Goede service en vriendelijk medewerkers. Zeker voor herhaling vatbaar!
Veelgestelde vragen over Bowlen in stijl
Wat is leuk vooraf of na de activiteit?
Natuurlijk de PostArcade.
- Arcade games zijn perfect om vooraf of na je activiteit te doen!
Arcade is ook geschikt om een pauze in een dagprogramma op te vullen.
Hebben jullie airconditioning bij deze binnenactiviteit?
Ja.
- In de zomers is het aangenaam koel, in de winters is het behaaglijk warm.
Wat zijn de starttijden van de activiteit?
Dit zijn de starttijden:
10.45
12.00
13.15
14.30
15.45
17.00
18.15
19.30
20.45
22.00
Tip: zorg ervoor dat je een kwartier van tevoren aanwezig bent. De beschikbare starttijden per dag zijn afhankelijk van de openingstijden.
Is het ook mogelijk om een activiteit te combineren met eten?
Elke activiteit kan worden gecombineerd met een lunch of diner. Jullie kunnen voor of na de activiteit gebruik maken van onze verschillende opties voor eten. Kijk eens naar ons Bourgondische lunchbuffet, Ovensteen 'shared dining' of een Warm koud buffet in een privézaal en onze andere opties voor eten.
Er wijzigt iets (bijvoorbeeld: aantal personen), wat kan ik wel doen en wat moet ik niet doen?
Misschien heb je wijzigingen voor je offerte of reservering. Bijvoorbeeld een wijziging in het aantal personen. Wat kan je dan doen?
Wat je wel kan doen:
- Jouw huidige reservering of offerte heeft een uniek referentienummer. Geef in een e-mail de gewenste wijzigingen door en noem dit nummer.
Wat je niet moet doen:
Het is niet nodig en ook niet de bedoeling om enkel voor wijzigingen een nieuwe offerte aan te vragen.
Ik heb een eigen bowlingbal, mag ik die meenemen naar de locatie?
Ja.
Vergeet niet je (eigen) bowlingbal weer mee te nemen als je weggaat.
De bowlingballen van De Postwagen dienen uiteraard op locatie te blijven. Er wordt aangifte gedaan bij diefstal. Bovendien hangen er camera's.
Van hoe laat tot hoe laat zijn jullie open?
Bekijk de openingstijden.
Kan ik deze activiteit combineren met andere activiteiten?
Ja. Op deze pagina zie je een kalender staan:
- Kies een datum voor je activiteit(en) en vink aan dat je een offerte of reservering wilt samenstellen. Kies 'Volgende'.
- Vervolgens kun je de gewenste activiteit(en) toevoegen.
(Ook is het mogelijk om eten, drinken en extra's toe te voegen.)
Hoe kan ik een offerte aanvragen?
Op deze pagina zie je een kalender staan:
- Kies eventueel een datum en vink aan dat je een offerte wilt samenstellen. Kies 'Volgende'.
Vervolgens kun je de gewenste onderdelen toevoegen. Ook is het mogelijk om eten, drinken en extra's toe te voegen.
Is het mogelijk om hapjes te bestellen tijdens de activiteit?
Ja.
Hoeveel bowlingbanen zijn er? Hoeveel spelers per baan?
Er zijn 6 bowlingbanen beschikbaar, maximaal 6 spelers per baan. De capaciteit is 36 spelers per tijdsblok (60 minuten).
Hebben jullie meer dan 36 spelers? Je kunt deze activiteit met andere activiteiten combineren en vervolgens rouleren.
Kan ik als ouder/begeleider gratis mee als ik enkel kom kijken?
Ja, wanneer dat vooraf duidelijk gemeld wordt bij het aanwezige personeel.
Soms zijn er ouders of begeleiders bij kinderactiviteiten. Zij kunnen gratis naar binnen wanneer ze alleen komen kijken. Dus zonder stick bij Glow in the Dark Midgetgolf, zonder naamsvermelding bij Bowlen in stijl, enzovoort.
Het is vooraf belangrijk dat het personeel hiervan op de hoogte is.
Hebben jullie arrangementen?
Je kunt zelf een arrangement samenstellen door onderdelen (zoals activiteiten en eten) toe te voegen aan je offerte of reservering. Combineer je activiteit bijvoorbeeld met één van de volgende aanbevolen opties:
- Ovensteen 'shared dining', vanaf 2 personen
- Bourgondisch Lunchbuffet, vanaf 2 personen
- Lunchbuffet, vanaf 8 personen
- Indoor Barbecue, vanaf 20 tot 40 personen
- Warm en koud buffet, vanaf 20 personen of meer
- Stamppotbuffet, vanaf 20 personen of meer
- Drankenarrangement, alleen in combinatie met een maaltijd
Bekijk Activiteiten en Eten voor alle combinaties
Vanaf welke leeftijd is deze activiteit geschikt?
Als er ook volwassenen aanwezig zijn (aanbevolen), is deze activiteit prima te doen voor kinderen vanaf 6 jaar.
Moet ik reserveren? Hoe kan ik reserveren?
Reserveren wordt sterk aangeraden. Activiteiten bij Posta7 zijn regelmatig volgeboekt. Op deze pagina zie je een kalender staan:
- Kies een datum voor je activiteit en vink aan dat je een reservering wilt samenstellen. Kies 'Volgende'.
Vervolgens kun je de gewenste activiteit(en) toevoegen. Ook is het mogelijk om eten, drinken en extra's toe te voegen.
Let op: je kunt reserveren zonder te betalen. Betalen kan op de dag zelf (pin/contant) of achteraf (factuur).
Kan ik deze activiteit ook nog last minute reserveren?
Deze activiteit kun je prima online nog last minute reserveren (wanneer er nog plek is).
De beschikbare tijden worden weergegeven in de online reserveringsmodule.
- Zie je last minute geen beschikbare tijden? Dan geldt specifiek voor deze activiteit dat er geen plek meer is.
- Bellen heeft dan ook geen zin. Bij sommige andere activiteiten loont bellen soms wél, bekijk dit per activiteit bij de Veelgestelde vragen.
Zijn er goothekjes beschikbaar bij het bowlen?
Ja. Goothekjes kunnen ingeschakeld worden op verzoek. Daarnaast hebben we speciale 'bowlingschansjes' beschikbaar. Zet de rolschans in de juiste richting. Je hoeft de bal dan alleen nog maar een duwtje te geven.
Wat zijn de mogelijkheden voor de drankjes?
Er zijn verschillende opties voor het drinken.
- Zo kun je onder andere kiezen voor losse drankjes (op nacalculatie/op rekening) en een drankenarrangement (alleen in combinatie met een maaltijd)
- Bij Posta7 zitten QR-codes op elke tafel die met een smartphone gescand kunnen worden. Kies de lekkerste hapjes en drankjes van de borrelkaart. Vervolgens kan de keuze worden gemaakt om direct te betalen (met IDeal) of om de bestelling op de bestelkaart te zetten. De bestelkaart wordt na afloop afgerekend en kan ook per gezin, per stel of per persoon aangemaakt worden.
Neem de mogelijkheden door.
Nog even verder kijken?
Naar overzicht Alle activiteiten