Lunch Buffet maandag tot vrijdag (vanaf 8 personen)
Over Lunch Buffet maandag tot vrijdag (vanaf 8 personen)
Van plan om lekker te lunchen? Bij restaurant De Postwagen is ook de lunch simpelweg een feest voor de smaakpapillen.
Lunchbuffet
- Gevulde tomatensoep (vegetarisch)
- Diverse broodjes
- Caesar-salade
(gemengde salade met parmesan, croutons, kip, scharrelei en pancetta ) - Bourgondische kroket
- Melk en Jus d'Orange
- Koffie, thee
Onbeperkt drankjes? Consumptiemunten? Of liever op nacalculatie? Hier tref je alle mogelijkheden!
Voordelen van deze optie
- Enorm geliefd buffet
- Stijlvol en smaakvol lunchen
- Schitterende locatie
Recensies voor Lunch Buffet maandag tot vrijdag (vanaf 8 personen)
4,8 / 5Hele leuke dag met de vierde klas VMBO. Leerlingen waren heel enthousiast en we hebben heerlijk geluncht. Voor herhaling vatbaar.
Heerlijk lunchbuffet gehad en daarna glow in the dark midgetgolf, was zeer geslaagd.
Een goed verzorgde lunch en een gezellige spelmiddag gehad. Top!
We hebben gebruik gemaakt van een vergaderzaal en een lunch genuttigd. Het was meer dan prima!
Ons teamuitje was super geslaagd! Met 42 personen eerst lekker geluncht en daarna de jail challenge gedaan. Louter positieve reacties gehoord van de collega's. Dank Postwagen!
We hebben veel plezier beleefd tijdens de wcpotrace,hilarisch! De lunch en het steengril diner waren heerlijk! Bedankt.
Was geweldig geregeld. Hebben een lunch buffet gehad in een privé zaal voor de verjaardag van mij oma (90 jaar geworden) hierbij werd goed rekening gehouden met dat zij in een rolstoel zit. De bediening was top en het eten was heerlijk en d...
Met het team een waardevolle dag gehad in de Herenkamer. We hebben in alle rust mooie gesprekken kunnen voeren. Tussen de middag even een onderbreking in het gezellige restaurant en een goede lunch.
Voor onze afdeling IC zijn we in totaal 4x bij de Postwagen & Posta 7 geweest. Een programma met vergaderarrangement, lunch en teambuildingsactiviteit Jailchallenge. Leuke dagen gehad, lekkere lunch en interactieve activiteit, waardoor we m...
Een zeer gezellige en geslaagde dag gehad. Met 40 personen hebben we hier genoten van een onvergetelijk bedrijfsuitje. Van lunch tot dineer, alles top geregeld! Chris, bedankt voor je gastvrijheid en behulpzaamheid.
Gisteren hebben wij een teambuildingsdag met leuke activiteiten gedaan bij de postwagen. Van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat tip top verzorgd. Koffie met gebak, lunch en avondeten dikke prima! Leuk en lief personeel!!
We hebben echt genoten. Eerst vergadering, aansluitend een mooi en goed verzorgde lunch waar aan al onze wensen werd voldaan. Ook het curlen was een leuke belevenis. Voor herhaling vatbaar
We hebben een geweldige dag gehad! Dank voor de organisatie die ‘s morgens nog een andere activiteit voor ons hebben geregeld. De pub quiz was super leuk, wat hebben we gelachen met elkaar. De lunch was ook heerlijk en ruim voldoende. Als...
Het personeelsfeest was super geregeld precies zoals afgesproken. Vriendelijk personeel, ook de lunch uitstekend verzorgd. Mede door dit alles was het een geslaagde dag
Voor een teamdag zijn we dinsdag 7 mei in de Postwagen beland. Een mooie locatie, met ruime zalen, goede dienstverlening en een heerlijke lunch! Daarnaast zijn er véle teambuildingsactiviteiten te doen, zowel binnen als buiten. Gelukkig tro...
we werden hartelijk ontvangen, de ruimte was heel geschikt voor de bijeenkomst en de lunch was zeer geslaagd.
Met bijna 80 mensen de hele dag gebridged. 's Morgens, ontvangst met koffie of thee met gebak. Drie potjes bridge, met drank en lekkere hapjes. Daarna heerlijke lunch met lopend buffet in een andere zaal en 's middags idem dito als 's morge...
Met de vrienden club een top dag gehad. Eerst ontvangst met koffie en gebak en daarna de wc pot race gedaan met aansluitend een goede en heerlijk lunch. Daarna de jail challenge gedaan en gezellig na geborreld en als afsluiting een heerlijk...
We hebben heerlijk geluncht, het misverstand met dieetwens werd naar volle tevredenheid opgelost. De jail challenge is een aanrader voor jong en oud. Al met al een mooi geslaagd uitje.
Prima ontbijtsessie met het personeel gehad ivm introductie van onze nieuwe huisstijl. Allemaal goed verzorgd en communicatie liep soepel. Complimenten.
Als teamuitje de lunch + vetbiken + curling gedaan. Werd super mee gedacht met opties ivm regen. Uiteindelijk niet nodig gehad maar mogelijkheden genoeg. Wij komen graag weer en bevelen het zeker aan!
Met recht een uitje met geluksmomentjes gehad met onze familie tijdens de fijne lunch bij jullie. Dankjewel voor de goede sfeer en de vriendelijke bediening!!
We hebben een fantastische teamdag gehad! We hadden de gehele dag een eigen zaal tot onze beschikking. We hebben ons eerst stuk gelachen met "alles mag vandaag", vervolgens heerlijk geluncht en in de middag nog 2 activiteiten gedaan en afge...
Een super middag gehad. Het familiefeest was top en alles goed voor elkaar!!!
Met m’n collega’s eerst heerlijk geluncht en daarna glow in the dark midget golf gedaan. Was supergoed geregeld, echt een aanrader!
Zaterdag met een grote groep glow-in-the-dark golf gespeeld en aansluitend een lunch. Uitstekend geregeld! Er waren wat wensen (allergie, vegetarisch) maar dat was geen enkel probleem. Prachtige locatie ook!
Wij hadden voor de artikel 24 dag met de ondernemingsraad en directie gekozen voor deze locatie. In de ochtend gebruik gemaakt van het vergaderarrangement, daarna genoten van een heerlijke lunch. In de middag hebben we de activiteit droppin...
Lunchbuffet en aansluitend bowlen, lekkere verse gerechten en broodjes daarna nog goed verzorgd op de bowlingbaan. Jullie hebben het goed voor elkaar, goed verzorgd, vriendelijk en professioneel. Bedankt en tot de volgende keer.
We hebben op onze teambuildingdag het spel " wedden dat ik het kan" gespeeld. Erg leuk en goed georganiseerd, met leuke weetjes en uitdagingen. Vervolgens hebben we na onze goed verzorgde lunch ge-lasergamed. dit geeft de nodige fanatisme...
Prima tot in de puntjes verzorgde familiedag, en zeer vriendelijke bediening !
Met de gehele familie een lunch genuttigd. Iedereen heeft ervan genoten. Het heeft heerlijk gesmaakt, vriendelijk personeel een aanrader.
Was geweldig, een echte aanrader. Bedankt voor de super service.
Goedemorgen. Wij hebben gisteren onze Rwanda bij jullie gehad. Mijn complimenten, alles was top geregeld , en iedereen zeer tevreden . We komen graag een x weer terug
Heerlijk lunchbuffet maar vooral een hele fijne bediening zeer attent en vriendelijk Wij zijn trouwe bezoekers en vinden het iedere keer weer fantasties
We hebben een familiemiddag gehad en alles was tot in de puntjes goed verzorgd!! Eten heerlijk, personeel heel erg vriendelijk en de CRAZY BINGO hilarisch! Zeker een aanrader!
Familiedag gevierd bij de Postwagen. Heel tevreden. Leuke bediening, goede service en mooie locatie! Aanrader!
Genoten van een heerlijke uitgebreide lunch. De bediending was uitstekend. Wij hebben met ons team daarna genoten van een heerlijke middag met retro games. Een aanrader !! Komen zeker nog een keertje weer.
Prima ervaring, kan niet beter !!
We hebben een hele gezellige middag gehad. Een heerlijke lunch gehad waar er geen nee te koop was. De escape rooms zijn leuk opgezet met voor iedereen voldoende uitdaging is. Na de tijd nog gezellig een borrel gedronken. Voor herhaling vatb...
De lunchvergadering die wij hier hadden georganiseerd. Was uitstekend verzorgt .
Hartelijke ontvangst in de activiteitenarena. Het was zichtbaar dat onze leerlingen van 15-17 jaar dit een heel plezierig uitje vonden. Ontspannen sfeer. Ze konden zelf kiezen wat ze gingen doen qua spel/activiteit (o.a. Bowlen, WCpot-racen...
Super leuke dag gehad met ons personeelsuitje. Vriendelijk personeel. Buffetten waren voortreffelijk. Leuke locatie en activiteiten. Echt een aanrader.
Onze vergaderingsruimte en lunch waren perfect verzorgd. Alle gegadigden waren zeer tevreden over de lokatie en het eten. Volgende keer boeken we weer bij de postwagen.
Met vooraf een vergadering in Noordelijk verband, werd een heerlijke lunch geserveerd met aandacht voor de diverse diëten, top verzorgd. Daarna een activiteit met 30 personen op de vetbike en geautomatiseerde step, door de prachtige landeli...
Afgelopen zondag met 5 kinderen en 26 volwassenen een luxe lunchbuffet in “ de wissel” gehad. Perfect geregeld. Prettige over en heerlijke broodjes. Volgens onze gasten was de kroket ook heerlijk. Niet gehad want was op. Maar ik geloof het...
Wij hebben onze teamdag van werk in december 2017 bij de Postwagen gehouden. We hebben een hele themadag met Westerngames en Linedance gehad. Hapjes, drankjes, lunch en BBQ was tot in de puntjes geregeld. Echt een aanrader!
Vanmiddag met (bijna alle) broers en zussen, schoonzussen en zwagers de verjaardag van onze lieve oudste zus, met een uitgebreide lunch gevierd. Het was geweldig!! Supergezellig, heerlijk gegeten, puike bediening en fantastische locatie! D...
Iedereen vond het echt een fantastische dag! De escaperoom, een heerlijke lunch en een prachtige tocht op de Funriders. Een mooie locatie die we iedereen aan kunnen raden.
We hebben in het kader van vader-en moederdag genoten van een heerlijk kompleet verzorgde lunch met de familie. Mooi opgediend. Gezellig en sfeervol restaurant en vriendelijk personeel! Zeker een aanrader!
Een geweldige teamdag gehad in de Postwagen. Heerlijke koffie, met gebak. Vervolgens met z'n allen de escape-rooms in, een groot succes! Na een heerlijke lunch weer met de bus naar Emmen. We komen graag nog een keer terug voor deel 2.
Met de familie, 24 personen, hebben wij een super leuke dag gehad! We hebben zo veel lol gehad met de disc golf clinic, de fietstrein en het "Ik Hou Van Holland" spel. De lunch en het diner waren goed geregeld, er was meer dan genoeg en het...
We hebben met 27 personen de Escape room gedaan. het was heel leuk om samen te puzzelen om eruit te komen. Daarna een lunch genoten met heerlijke broodjes en kroket. Goede bediening vriendelijk en gezellig. Het was mooi weer dus we konden o...
Personeelsuitje gehad 'smorgens elders om 12uur in de postwagen lunchbuffet prima verzorgt toen een solex tocht prachtige route voor herhaling vatbaar. Super bedankt.
Donderdag 7 juli een leuk manager uitje georganiseerd. glas bewerken , lunch en met de postwagen op pad. SUPER geregeld allemaal . Iedereen heeft een prachtige dag gehad . Bedankt De Postwagen !!!
We hebben een lunch met 22 personen gehad en daarna nog een bedrijfstraining schapen drijven. Het eten was goed verzorgd en d bediening perfect! We komen zeker een keer terug!
Afgelopen zondag hebben we een lunchbuffet 3 gehad. We waren met 24 pers en 2 kinderen. En we hebben allemaal genoten van de heerlijke soep, broodjes etc. alles was volop. En als er iets op was, werd er zo weer wat bijgevuld. Ook de bedieni...
Zaterdag J.l. De 94e verjaardag van onze moeder gevierd met o.a. Een lunchbuffet. Voortreffelijk verzorgd,leuke,spontane bediening en een prima prijs. Naar ieders tevredenheid.
Op 1 november een accordeon-orkestendag gehad in De Postwagen. Geweldige hulpvaardige bediening. Een lunch gehad waar je u tegen zegt, en s'avonds heerlijk gegeten. Een geweldige dag.in een geweldige locatie met geweldige medewerkers. De Po...
wij hadden zondag een lunch met een familie groep. geweldig eten en het was erg prettig dat we in en aparte ruimte konden zitten.
Afgelopen zondag genoten van een gps tocht. Hilarische opdrachten met als aandenken geweldige foto's. Hierna stond er een uitgebreide lunch klaar. Veel diversiteit en ruim voldoende aanwezig. Tot slot het wie is de mol spel gedaan. Leuke be...
Wij waren zeer tevreden over het lunchbuffet,erg lekkere soep , verse broodjes heerlijk beleg en ook het glutenvrij dieet was prima. Wij komen zeker nog eens weer.
Afgelopen zondag leuk feestje gehad, leuk teamspel, prima lunch en ook goede bediening. Aan te raden dus.
Afgelopen zaterdag hebben wij een vrijgezellenfeest bij jullie mogen meemaken met intotaal 11 meiden! We zijn begonnen met een uitgebreide lunch en daarna hebben we het paardenracespel gedaan! Dit werd heel leuk gedaan en we hebben behoorli...
Heerlijke lunch genoten en daarna gezellig highland games gespeeld , een geslaagde middag voor jong en oud.
Woensdag 28 mei. Heerlijk appelgebak. Heel flexibel in het omgooien van het programma vanwege het slechte weer. Hele leuke spelleidster. Tussendoor een heerlijke lunch.
We hadden vooraf een lunch, vervolgens de fietstrein en daarna nog naborrelen. Alles was perfect verzorgd. Lunchkamer en wat er op tafel kwam was allemaal zeer goed verzorgd. Het enige dat mistte was een motortje op de fiets. Naborrel ook p...
Origineel vrijgezellenfeest georganiseerd voor een vriend: GPS-tocht met ezel. Ludieke ervaring, goede organisatie, veel lol gehad. Van tevoren een prima verzorgde, lange lunch (buffet). Verbeterpunt: door de vermelding op de website ontsta...
Goed verzorgde lunch/locatie en een mooie tocht op de solex! zeker de moeite waard om terug te komen.
5 juli koffie en thee met toebehoren en een lunchbuffet gehad. Op locatie en op tijd bezorgd. Alles was uitstekend en er was voldoende diversiteit, voor elk wat wils!
Wij hebben ons personeelsuitje bij jullie georganiseerd. Het was erg geslaagd, het funriden was erg leuk, en het forelvissen ook. De lunch en stamppot buffet erg lekker! Bedankt voor de geslaagde dag.
Zaterdag 8 juni hadden wij een familiedag voor een familie van 8 tot 83 jaar. We hebben gekozen voor 3 verschillende activiteiten, nl. solex, funriders en pubquiz en een lunch. De lunch smaakte prima en er was ruim voldoende. De activiteite...
Afgelopen zaterdag onze familiedag in de Postwagen georganiseerd. Het was een leuke dag met een tochtje op de Fun riders en echte aanrader, een pub quiz ook heel leuk en heerlijk geluncht en plaatgrillen avonds. Dit alles in een gemoedelijk...
Eerst een lunch gehad, super lekkere broodjes. Daarna met de funriders op pad. Een geweldige ervaring, weer eens iets anders. het was nog wat vroeg in het seizoen, daardoor was de omgeving nog wat dor, maar ondanks dat, toch zeker de...
Superleuke dag gehad!!! GPS tocht en Miltitair dienstplichtspel gedaan..... en een heerlijke lunch tussen door!! Alles top geregeld, vriendelijk personeel!! Aanrader!
Super goed georganiseerd. De lunch was heerlijk, solex rijden top. Mooie route en bij pech snelle service. daar kan ANWB nog van leren!!!! Personeel was top!!
Super goed georganiseerd. De lunch was heerlijk, solex rijden top. Mooie route en bij pech snelle service. daar kan ANWB nog van leren!!!! Personeel was top!!
Solextour gedaan Helemaal goed en een echte aanrader. Als afsluiting een heerlijke lunch gehad. Kortom prima verzorgd
Veelgestelde vragen over Lunch Buffet maandag tot vrijdag (vanaf 8 personen)
Welke allergenen zitten er in het Standaard Lunchbuffet?
Hier vind je de allergenen van het Standaard Lunchbuffet
Hoe gaan jullie om met vegetarisme, voedselallergieën en medische diëten?
Onze koks houden graag rekening met vegetarisme, voedselallergieën en medische diëten.
Vegetarische alternatieven
- Uiteraard hebben we bij De Postwagen ook vegetarische opties beschikbaar. Geef in het Opmerking-veld bij je reservering duidelijk aan hoeveel mensen vegetarische alternatieven wensen. Heb je vlak van tevoren nog een wijziging? Stuur dan een e-mail naar info@postwagen en vermeld je referentienummer.
Voedselallergieën en medische diëten
- Naast vegetarische alternatieven voorzien onze koks bijvoorbeeld in medische diëten vanwege voedselallergieën. Is er sprake van een serieuze voedselallergie en is een medisch dieet om die reden noodzaak? Geef dit dan evengoed door bij je reservering in het Opmerking-veld. Latere wijzigingen kunnen gemaild worden via info@postwagen. Benoem het referentienummer.
Kunnen we korting krijgen voor kinderen?
Ja. er geldt een korting voor kinderen bij het lunchbuffet van maandag tot vrijdag.
- Kinderen 5 t/m 12 jaar: 8,75 p.p.
- Kinderen tot 5 jaar: gratis
Er wijzigt iets (bijvoorbeeld: aantal personen), wat kan ik wel doen en wat moet ik niet doen?
Misschien heb je wijzigingen voor je offerte of reservering. Bijvoorbeeld een wijziging in het aantal personen. Wat kan je dan doen?
Wat je wel kan doen:
- Jouw huidige reservering of offerte heeft een uniek referentienummer. Geef in een e-mail de gewenste wijzigingen door en noem dit nummer.
Wat je niet moet doen:
Het is niet nodig en ook niet de bedoeling om enkel voor wijzigingen een nieuwe offerte aan te vragen.
Hoe kan ik een offerte aanvragen?
Op deze pagina zie je een kalender staan:
- Kies eventueel een datum en vink aan dat je een offerte wilt samenstellen. Kies 'Volgende'.
Vervolgens kun je de gewenste onderdelen toevoegen. Ook is het mogelijk om eten, drinken en extra's toe te voegen.
Moet ik reserveren? Hoe kan ik reserveren?
Reserveren wordt sterk aangeraden. Activiteiten bij Posta7 zijn regelmatig volgeboekt. Op deze pagina zie je een kalender staan:
- Kies een datum voor je activiteit en vink aan dat je een reservering wilt samenstellen. Kies 'Volgende'.
Vervolgens kun je de gewenste activiteit(en) toevoegen. Ook is het mogelijk om eten, drinken en extra's toe te voegen.
Let op: je kunt reserveren zonder te betalen. Betalen kan op de dag zelf (pin/contant) of achteraf (factuur).
Nog even verder kijken?
Naar overzicht Eten & drinken